Перше враження: як сподобатися роботодавцю?

Перше враження: як сподобатися роботодавцю?

Вересень 23, 2016 0 By admin

Успішне проходження співбесіди дуже часто залежить зовсім не від грамотно складеного резюме, вражаючого досвіду роботи й високого професіоналізму. Незалежно від загальноприйнятих критеріїв, ви можете просто сподобатися або не сподобатися роботодавцю під час співбесіди. Щоб усе пройшло як треба, експерти Міжнародного кадрового порталу hh.ua рекомендують дослухатися до таких порад.

Без запізнень

Не запізнюйтесь на співбесіду. Краще заздалегідь розрахуйте час і будьте готові до заторів на дорогах, несправності транспорту, а ще до того, що знадобиться час на пошуки потрібної вам адреси й кабінету. Розраховуйте час із запасом у 10-15 хвилин. Якщо ви з’явитесь на місці раніше — це лише плюс. Встигнете видихнути, зібратися з думками й оцінити обстановку.

У разі, якщо форс-мажору все ж уникнути не вдасться, обов’язково попередьте про це рекрутера. Адже краще повідомити про запізнення заздалегідь, аніж потім двадцять разів вибачатися.

Зустрічають по одягу

Одягтися потрібно відповідно. Врахуйте специфіку вбрання у вашому професійному середовищі. Строгий класичний діловий костюм буде найкращим вибором для фінансових установ або великих корпорацій. У молодіжну команду компанії, що займається рекламою діяльністю, простіше влитися в одязі, який покаже, що ви в курсі модних тенденцій. Взуття, аксесуари, зачіска, косметика і манікюр повинні бути стриманими і охайними.

Рукостискання

Руку співрозмовника не треба трясти, гладити або тримати надто довго. Оптимальна тривалість рукостискання — 3-4 секунди. Рукостискання здійснюється всією долонею, а не лише пальцями. Зазвичай руку протягує першим «старший за рангом», у даному випадку — менеджер із персоналу. Також важливо переконатися в чистоті рук, щоб привітання було приємним.

Нічого зайвого

На першу зустріч необхідно взяти лише найбільш потрібне. Ніяких недопитих стаканчиків із кавою, жувальних гумок і кіпи паперів, які демонструють ваші досягнення в роботі за останні п’ять років. Напоготові повинне бути лише резюме або документи з портфоліо. Перед співбесідою важливо не забути вимкнути звук на телефоні й відкласти гаджет подалі.

Не бійтесь бути активними

Самі робіть перші кроки в спілкуванні з майбутнім керівником, наприклад, розпочніть розмову. «Розтопити кригу» допоможе легкий жарт або зауваження про погоду. Будьте максимально відкриті й привітні. Відверто відповідайте на запитання, сміливо розпитуйте самі.

Якщо співбесіда відбувається в офісі, будьте ввічливі й привітні зі співробітниками компанії, яких зустрінете на своєму шляху.

Міміка і жести

Ви будете викликати значно більшу довіру, якщо співрозмовник бачитиме ваші руки, тому не ховайте їх. Стежте за тим, щоб вони знаходилися у відкритих позиціях, за винятком цілком природніх розслаблених і м’яких «замків», коли ви уважно слухаєте співрозмовника. Не тримайтеся за стіл, стілець або коліна. І навіть якщо сильно нервуєте, уникайте закритих поз зі схрещеними на грудях руками.

Сидіть рівно, не сутультесь і не підпирайте голову. Зберігайте спокійний вираз обличчя і при нагоді посміхайтеся, демонструючи впевненість у собі, позитивне налаштування і доброзичливість. Старайтеся говорити досить голосно, чітко й виразно. Це справить враження того, що ви впевнені в собі, навіть якщо насправді хвилюєтеся. Дивитися краще в очі співрозмовнику. Якщо інтерв’ю проводять кілька осіб, щоб погляд не бігав, правильніше дивитися на того, хто ставить вам запитання.

Співбесіда по скайпу

Ми живемо в дуже динамічному світі. З метою економії часу й коштів усе частіше питання вирішуємо в режимі онлайн. Процес приймання на роботу не є винятком. Співбесіда по скайпу набуває все більшої популярності серед рекрутерів і пошукачів.

Щоб справити хороше перше враження, по-перше, треба потурбуватися про якість зв’язку й швидкість інтернету. Постарайтеся, щоб під час розмови вам ніщо не заважало і не було сторонніх звуків: шуму від побутових приладів або телевізора у фоновому режимі. Підготуйте робоче місце. Подбайте, щоб лампа на столі або світло з вікна добре освітлювали ваше обличчя. Позаду вас не повинні з’являтися діти чи домашні тварини, також неприпустимі меблі, завалені речами.

Пам’ятайте, що віддалена співбесіда відбувається за тими ж правилами, що й традиційна. Тому ваш зовнішній вигляд повинен бути таким, як на співбесіді в офлайні. Навіть нижня частина вбрання, яку не буде видно співрозмовнику, повинна відповідати події. Це допоможе вам краще налаштуватися і втримати діловий тон розмови. Під час співбесіди намагайтеся дивитися в очі співрозмовнику, тобто у веб-камеру. А ще не забувайте про живу поведінку й природну посмішку. Камера часто з’їдає емоції та енергетику співрозмовника, а ви повинні справити гарне враження.

Хороше перше враження сприяє виникненню людської симпатії. А люди схильні допомагати тому, хто їм подобається. Тому симпатія зі сторони роботодавця — це ще один плюс на вашу користь.

http://kyiv.ridna.ua/