19 березня – Міжнародний день клієнта
Березень 19, 2016У світі існує багато свят, які люди відзначають, виходячи зі своєї приналежності до тієї чи іншої соціальної групи — День пенсіонера, День боса, День закоханих, День підприємця … Нещодавно цей список поповнився ще одним святом — Міжнародним днем клієнта. На відміну від дат, століттями що обростають традиціями, День клієнта тільки ще починає завойовувати популярність у світі. Вперше він відзначався 19 березня 2010 року.
Мета цього свята для виробників товарів і послуг в самих різних сферах — залучення нових та заохочення постійних клієнтів. У цей день власники бізнесу в усьому світі мають можливість висловити вдячність своїм споживачам, віддячивши їх за співпрацю. Як саме — кожен вирішує сам: це можуть бути сувеніри, маленькі подарунки, знижки або проведення акцій та святкових заходів.
Ініціаторами появи цього свята стали підприємці Росії та Литви. Але почин дуже швидко поширилося по всьому світу. Його підтримали десятки великих і дрібних компаній, підприємців усіх рівнів і торгових центрів в Європі та Америці. «Повинен же бути день, коли ми можемо подякувати своїх клієнтів за те, що вони у нас є!», — Кажуть самі підприємці.
Можливо, і ви захочете приєднатися до цієї ініціативи, підтримайте нову традицію і приготуєте в цей день для своїх клієнтів маленькі знаки уваги.