Що робити, аби не перекинутися на слизькій дорозі, – поради експертів
Січень 17, 2017Взимку автомобілі не рідко перевертаються. Зазвичай це відбувається після того, як сходять з дороги боком і впираються колесами в сніг. Найчастіше це стається з високими авто, нариклад, джипами.
Сергій Гільов, старший інструктор центру контр-аварійної підготовки “Альфа-Щит” розповів, що робити, аби автомобіль не перекинувся на слизькій дорозі. Про це повідомляє Gazeta.ua.
“Коли не можна уникнути сходження з дороги, потрібно будь що втримати прямолінійну траєкторію. Якщо на заміській дорозі не змогли повернути – краще викрутити кермо прямо і з`їхати в поле на прямих колесах. Інакше машина вилетить з дороги боком, в заносі – перевернеться, як бочка. Також, перевертаються при поворотах. При лівому повороті, центр ваги зміщується в протилежну сторону, тому машина нахиляється вправо. Щоб не завалитися, повертають на маленькій швидкості. Чим крутіший поворот – тим швидкість має бути менша”.
Під час зупинки чи стоянки на слизькій дорозі на підйомі чи спуску важливо не покотитися вниз.
“Для цього під’їжджають до бордюру, ставлять машину на ручник і вивертають колеса у бік бордюру. Автомобіль в нього упреться, якщо автомобіль покотиться. Якщо не впевнені в ручнику і нема бордюру, можна знайти камінь і підперти ним колесо”, – говорить експерт.
“Якщо на стоянці біля дому лежить сніг, перед тим, як залишити автомобіль, краще накатати під ним колію, – продовжує Сергій. – Для цього проїжджають кілька разів вперед-назад. Інакше машина може осісти, а снігова каша замерзнути – тоді вранці важко буде почати рухатися. Щоб вранці не скребти лобове скло, двері звечора залишають на кілька хвилин відчиненими навстіж, щоб температури в салоні і ззовні зрівнялася”.
Експерти радять на снігу не розганятися, їздити на першій або другій передачі. Найголовніше — не пробуксувати, тобто не дати колесу вирити під собою яму. Бо після цього машина опуститься в сніг і сяде “на пузо”.