Про це йдеться в розслідуванні Kyiv Independent.
Видання зазначає, що через півтора року повної війни експортні дані показують, що Росія продовжує продавати свої алмази на Захід. Зараз через посередників, в першу чергу Дубай.
Завдяки слабким американським санкціям і відсутності будь-яких санкцій щодо цього сектору в ЄС провідний російський виробник алмазів “Алроса”, який частково належить державі, продовжує отримувати прибуток від продажу дорогоцінного каміння.
Ймовірно, компанія використовує частину свого прибутку для прямого фінансування російської армії.
“Клієнти ювелірних брендів, таких як Tiffany і Cartier, не підозрюють, що гроші, які вони витрачають на діаманти, можуть сприяти війні Росії. Tiffany заперечує звинувачення, а Cartier не відповіла на інформаційний запит Kyiv Independent”, – пише видання.
Останні зусилля Великої сімки (G7) остаточно обмежити продаж російських діамантів наштовхнулися на інтенсивну лобістську кампанію, організовану найбільшими алмазними компаніями світу з літа 2022 року.